Прочитајте го интервјуто со нашиот бренд менаџер - Ана Божиновска
ВО СВЕТОТ НА ЧАСОВНИЦИТЕ
Дел од мојата грижа е и правилно позиционирање на брендот на пазарот. Тоа опфаќа правилен избор на производи, добро позиционирани продажни места, добро визуелно претставување или излажување, добар маркетинг, за на крај сето ова да резултира со добри продажби и задовопни купувачи", вели Ана. Ако приказнава ја фиксираме исклучиво на наше поднебје, парите ќе испливаат како проблем. Токму тие се најголемиот предизвик за менаџерите кои работат со луксуз. "Нашиот пазар е предизвик сам по себе токму поради условите во кои работиме. Позиционираноста на брендовите не смее да отскокнува од светските правила; количината на работа е скоро иста независно од тоа дали се работи эа голема или мала земја, а мојот најголем предизвик е да бидеме успешни и со толку мал број клиенти колку што може да има во Македонија. Јас и малиот тим околу мене имаме заедничка задача да вршиме суптилна едукација за эначењето на луксузните брендови. Од особено значење е подигнување на свеста на потрушувачите што значи еден Omega, Breitling, Longines...тие не се само обични мерачи на време, тие се ремек дело, парче кое може да се наследува со генерации и повторно совршено да функционира. Има една изрека која со гордост ја пренесуваат во Patek Philippe, а важи за сите луксузни мерачи на време: 'Вие всушност и не го поседувате вашиот луксузен часовник, вие само се грижите за него како наследство за следната генерација." Времето е најголемиот пријател на часовниците и накитот воопшто, бидејќи им ја зголемува вредноста. Како? Им дозволува на парчињата да си прилепат своја историја. Светот на часовниците е неверојатно интересен и посебен, преплетен со познати историски настани и личности. "Првиот часовник кој слетал не месечината бил Оmega, од тој момент тoj станува эадолжителен во опремата на космонаутите. Swatch часовникот во 80тите како концепт произлезен од Nicolas Hayek, во последен момент ја спасува швајцарската индустрија од колапс предизвикан од конкурентните кварцни и дигитални часовници од Јапонија и Кина кои изместија една цела традиција. Tissot, 1953тa, брендот кој го произведе првиот џебен часовник што покажувал две временски зони. За време на мојата посета во Omega музејот во Швајцарија, слушнав дека во одреден период на жените им било забрането да носат часовници. Но, тие нашле начин да го маскираат механизмот со помош на украсен капак што на рака делувал дека е накит." раскажува Ана. Комплицираната постапка за изработка, особено на механизмот кој е срцето на часовникот и кој му дава бесмртност, самиот дизајн кој е подложен на трансформации под влијание на модата, се главните инспиративни двигатели за оваа дама која е заљубена во часовниците. Тик, так, тик, так, времето тече, но направата останува безвременска, јас би додала и Ана е безвременска за својата позиција. (Ивана Попоска - Unique Магазин)
ПОВРЗАНИ НОВОСТИ
- Божиновски го додели 45-тиот дијамант на „Дијамантите на светската кинематографија“ по повод 45 години Манаки и традиционално ја изработи статуетката на наградата „Голема ѕвезда на македонската кинематографија“Iva Pejicсептември 27, 2024Божиновски го додели 45-тиот дијамант на „Дијамантите на светската кинематографија“ по повод 45 години Манаки и традиционално ја изработи статуетката на наградата „Голема ѕвезда на македонската кинематографија“На свеченото отворање на новото издание на фестивалот за филмска камера „Браќа Манаки“ 2024, традиционално...септември 27, 2024
- Битола блесна како Холивуд:Широк Сокак се украси со нови ѕвезди, во чест на светската кинематографија и Браќа Манаки!септември 24, 2024
- Забавна ноќ во OMEGA House во Париз по повод затворањето на Олимписките игриIva Pejicавгуст 13, 2024Забавна ноќ во OMEGA House во Париз по повод затворањето на Олимписките игриВо OMEGA House во Париз, се одржа специјална свеченост по повод на затворањето на спектакуларната...август 13, 2024
- Ексклузивна вечера со Брајтлинг во Скопје: Претставени новитетите пред вистински љубители на часовнициIva Pejicјуни 18, 2024Ексклузивна вечера со Брајтлинг во Скопје: Претставени новитетите пред вистински љубители на часовнициКако да ги користиме своите крилја, најдобро може да научиме од брендот кој 140 години...јуни 18, 2024