fbpx

Љубовта за југот….или како една Македонка со адреса во Ирска, беше избрана да биде бренд амбасадор за познатиот италијански накит со дијаманти DAMIANI

Марија Аслимоска живее во Даблин. Таа има една неверојатна професија, која кај нас не знам дали има соодветен превод. Таа е perfumer – експерт за создавање на парфеми и нивни композиции, „хемичар„ за креирање на тие скапоцени капки течност кои создаваат мирисна магија. Дипломирала на Institute of Perfumery во Grasse, а во Даблин има свој шоп со ретки парфеми.

Игор Божиновски пак е човекот кој ги носи во Македонија врвните брендови на часовници и накит. Меѓу кои е и DAMIANI.

Неговата компанија е позната по иновативни гледања на маркетингот и во брендирање и во кампањи. Надвор е од клишеата и концептите на кои многумина се навикнати. Тој, верува во инфлуенсерскиот маркетинг пејзаж базиран на стратегија, но како сегмент кој мапира личности кои во одреден простор се своевидни трендсетери. Оттука, тој во маркетингот кој го користи неговиот тим и како наука и како уметност, ги фаворизира микро и нано инфлуенсерите кои низ многу изминати кампањи се неговиот свет. Оние со следбеници од 1.000 до 20.000…а знаете ли зошто? Зошто токму тие микро и нано инфлуенсери се оптимален канал за брендовите кои мислат поинаку. Зошто тие инфлуенсери можат да се поврзат со групи кои го игнорираат традиционалниот маркетинг.

Но, под еден услов…тие личности да имаат свој личен свет кој го живеат вистински, а не за потребите на социјалните медиуми и да инспирираат со својот оригинален начин на живот.

Така се случи и овој спој на соработка, диверзификување на стратегијата на еден голем DAMIANI со моќна приказна на Божиновски преку Марија Аслимоска. И тоа на наш терен…во древниот Охрид.

Иновација на маркетинг кампања и метаверзум кој ќе го подигне маркетинг влијанието на следно ниво.

Дека може да се парира на глобален бренд со топла локална приказна ќе раскаже токму оваа кампања за DAMIANI која деновиве стартува. Кампања која е софистицирана, која се базира на импресивни искуства и индивидуалност…која ќе значи ново ниво на разбирање на тие мали, но скапоцени виртуелни инфлуенсери.

И да…ние сме мал пазар, но тоа ете никако не значи дека немаме моќ да се наметнеме со свои приказни и да лансираме кампањи за еден голем светски бренд.

 

Автор на текст: Љубица Ангелкова

Select your currency
MKD Македонски денар