Улица „Македонија“ е поблиску да го заслужи епитетот „петата авенија“, благодарение на новиот бутик салон на „Божиновски часовници и накит“, кој блесна со својот нов уникатен, свеж и луксузен изглед, подарувајќи му на Скопје место за патувачи и сонувачи на ниво на светските метрополи.
„Новиот бутик салон со својата отвореност кон пешачката патека е концепиран на тој начин да биде целосно компактен со опкружувањето, на тој начин збогатувајќи го централното јадро на Скопје со амбиент кој што доликува на светските метрополи“, објаснуваат од Божиновски часовници и накит.
Од Божиновски нагласуваат дека при создавањето на овој нов концептуален простор, не се воделе од тоа само да создадат импресивна презентација на познатите брендови кои ги застапуваат, туку во целиот процес од особена важност им била и креирањето на целосна уникатна приказна за посетителите, нудејќи им безвременско патување низ светот на прецизната механика и бесценетите дизајни на накит. Воедно, тука излозите не се повеќе презентациски простори туку сцена која ќе се адаптира и создава интеракција со минувачите и набљудувачите, мамејќи ги да се задржат и влезат во овој магичен свет.
„Преку чистината на просторот, целта ни беше да ја надминеме границата на класична продажба и на посетителите да им понудиме сосема нова димензија и искуство при посетата на бутикот. Во музејски амбиент, посетителите имаат можност детално да се запознаат со брендовите, да се вљубат во пасијата со која истите се создавани и да ги откријат тајните на механизмите и високата естетика, од високо обучениот и посветен продажен персонал“, објаснуваат од Божновски.
Прошетката започнува од врвната Omega, преку Longiness, Hamilton, Breitling па Calvin Klein, сите гравитирајќи околу уникатниот Swatch центар, раскажувајќи ја долгогодишната историја на швајцарската часовничарска индустрија.
Дополнителна мистичност на целиот простор и неговата приказна му дава и изложбениот дел на сервисот, збогатен со историски парчиња на мебел и алат, кои во целиот амбиент му овозможува на посетителот да заборави на постоењето на времето. Во автентичниот сервис посетителите ќе имаат можност детално да се запознаат со тајните механизми на познатите швајцарски часовници.
„Круната на новиот простор, на што сме особено горди е новиот и врвен бренд на накит, кој и тоа како се вклопува во приказната која заедно со нашите клиенти ја градиме изминативе децении. Тоа е италијанскиот бренд Damiani, со кого правиме уште еден чекор кон оние луксузни имиња кои недостигаат на нашиот пазар и веруваме дека ќе ги освои сите љубители на врвната естетика“, велат од Божиновски часовници и накит.
Улица „Македонија“ е поблиску да го заслужи епитетот „петата авенија“, благодарение на новиот бутик салон на „Божиновски часовници и накит“, кој блесна со својот нов уникатен, свеж и луксузен изглед, подарувајќи му на Скопје место за патувачи и сонувачи на ниво на светските метрополи.
„Новиот бутик салон со својата отвореност кон пешачката патека е концепиран на тој начин да биде целосно компактен со опкружувањето, на тој начин збогатувајќи го централното јадро на Скопје со амбиент кој што доликува на светските метрополи“, објаснуваат од Божиновски часовници и накит.
Од Божиновски нагласуваат дека при создавањето на овој нов концептуален простор, не се воделе од тоа само да создадат импресивна презентација на познатите брендови кои ги застапуваат, туку во целиот процес од особена важност им била и креирањето на целосна уникатна приказна за посетителите, нудејќи им безвременско патување низ светот на прецизната механика и бесценетите дизајни на накит. Воедно, тука излозите не се повеќе презентациски простори туку сцена која ќе се адаптира и создава интеракција со минувачите и набљудувачите, мамејќи ги да се задржат и влезат во овој магичен свет.
„Преку чистината на просторот, целта ни беше да ја надминеме границата на класична продажба и на посетителите да им понудиме сосема нова димензија и искуство при посетата на бутикот. Во музејски амбиент, посетителите имаат можност детално да се запознаат со брендовите, да се вљубат во пасијата со која истите се создавани и да ги откријат тајните на механизмите и високата естетика, од високо обучениот и посветен продажен персонал“, објаснуваат од Божновски.
Прошетката започнува од врвната Omega, преку Longiness, Hamilton, Breitling па Calvin Klein, сите гравитирајќи околу уникатниот Swatch центар, раскажувајќи ја долгогодишната историја на швајцарската часовничарска индустрија.
Дополнителна мистичност на целиот простор и неговата приказна му дава и изложбениот дел на сервисот, збогатен со историски парчиња на мебел и алат, кои во целиот амбиент му овозможува на посетителот да заборави на постоењето на времето. Во автентичниот сервис посетителите ќе имаат можност детално да се запознаат со тајните механизми на познатите швајцарски часовници.
„Круната на новиот простор, на што сме особено горди е новиот и врвен бренд на накит, кој и тоа како се вклопува во приказната која заедно со нашите клиенти ја градиме изминативе децении. Тоа е италијанскиот бренд Damiani, со кого правиме уште еден чекор кон оние луксузни имиња кои недостигаат на нашиот пазар и веруваме дека ќе ги освои сите љубители на врвната естетика“, велат од Божиновски часовници и накит.